lauantai 2. maaliskuuta 2013

Johan se paistoki...

Joopa joo. Tällä viikolla onki ollu hiihtoloma noilla meitin pikku ihmisillä. Vaikka eihän ne ny oikeesti enää kovin piäniä ookkaan.  Säätiarotuksen mukaan meitillä piti tällä viikolla olla hianoja aurinkoisia kelejä joka päivä. Toisin kävi.  Yhtä harmaana jatku kun tähänkin saakka. Kokonaista yks oikeesti hiano ja aurinkoinen päivä oli. Ihan kotosalla suurin osa viikkoo silti viätettiin, mutta olipahan vähä enempi leikki-ja lenkkikavereita kotona. 
Tässä piäni kuvakooste siltä aurinkopäivältä tosta pihasta.
Vahtia piti tiätysti.
Vaikei mitään näkynykkään.
Vähä piti kaivella.
Toi nappula kaivo ja kaivo ja löysi mun pallon. Minkä se tiätty rikko.  Oli muuten jo toinen pallo tälle viikolle, minkä se rikko.
Tualta sitä palloo vähä näkyy.
Yks noista pikku ihmisistä heitteli mulle lumipalloja. 
Toi nappula koitti taas ärsyttää mua.
Mut eihän se mua tollain saa suuttuun. Juastiin me sit välillä kilpaaki.
Paiste jatku viä illallaki. Tosin taivaankappale vaan vaihtu. 
Nii ja yks juttu viä. Mää sain hianon synttärilahjanki viä jälkikäteen. Toi piänin noista pikku ihmisistä toi mulle tuliaisiks jostain kaupasta missä se oli käyny mummin ja vaarin kans uuren vinkun. Ihan oman hirven! Kiitos!

3 kommenttia:

  1. Kivoja aurinkokuvia! Ja ihana synttärilahja hirvi :) Suukkoja pojille!

    VastaaPoista
  2. Joo, täällä sama juttu...niin piti paistaa komiasti muutaman päivän, ja katin villat...pari tai kolme päivää paisto ja sitten onkin taas ollut tasasen harmaata.

    Hianon synttärilahjan sait kyllä, hirvimiähelle oma vinkuhirvi. Älä vaan anna sitä Ossille rikottavaksi...

    Ja aikas hupaisia noi kuvat, missä Ossi yrittää riivata sua; meillä oli aika samannäköistä menoa Balmerilla ja Mimillä...siis ennen kuin toi Maisa tuli taloon...nyt noilla likoilla on niin plajon toimintaa aamusta iltaan että Balmer saa olla rauhassa jos niin haluaa...tosin Maisa kyllä muistaa muutaman kerran päivässä vähän riivata tota Baltsua, mut me kaikki uskotaan, et Balmer vaan tykkää siitä, että Maisa vähän riivaa sitä <3

    VastaaPoista
  3. Tolla nappulalla ei oo mitään asiaa lähellekkään mun hirvee. Ja se onneks tajuaa sen jo piänestä murahruksesta.
    Mitä tohon riivaamiseen tulee niin sitä se on harrastanu melken aina. Sillä on kumma tapa koittaa ärsyttää mua, mutta ei mua niivvaan hermostuteta. Se tulee tohon mun nenän viäreen ja alkaa haukkuun, haukkuun ja viä kerran haukkuu. Väliin ärährän sille, että painu hemmettiin, mutta se muistaa sen tasan puali sekunttia ja jatkaa taas samaa haukkumista. Aikansa se siinä yleensä räksyttää, mutta kummää en lähre sen tyhmäilyyn mukaan niin kyllä se sitte lopulta kyllästyy ja lähtee lompsiin taas omiin touhuihinsa. Se ovvähä outo tyyppi. :D

    VastaaPoista