tiistai 11. joulukuuta 2012

Terve

Äippä raahas mut reilu viikko sitte eläinlääkärille, vaikka mua ei mikään oo vaivannukkaan. Siä oli sitte paikalla aika monta muutaki parsonnia. Se lääkäri ei tutkinu mua mitenkään, mutta kaivo mun suutani semmosella pitkällä tikulla. Ihan outoo toimintaa.
Musta otettiin kuulemma joku reeänaa näyte, joka lähetettiin enklantiin asti. Ja juuri tulleen tiaron mukaan mää oon kuulemma clear elikkä siis puhras. Elikkäs siis mulla ei oo eikä tuu semmosta tautia kun ataksia. Se on kai joku aika vakava tauti, mutta tosiaan mulla ei oo semmosta keeniä, että voisin sairastua siihen. Erittäin suurella torennäkösyyrellä siiskään kukaan mun lapsistakaan ei sitte oo sairas. Tai johan se on nähty, että ne kaikki on ihan oireettomia nappuloita. Se kuulemma tulee esiin jo aikas nuarena ja johan ne kaikki ny on sevverran isoja, että terveitähän ne o. Terkkuja vaan tenavat! :)
Mitäs meille muuta kuuluu? Talvi on pysyny ja luntakin on ihan kivasti ja koko ajan sataa lisää. Väliin oli ihan hirveet pakkaset nii että meinas tassukki jäätyä, mutta onneks ne loppu. Väliin on käyty vähä lenkkeileen ja juakseen tua tarhassaki ja tiätty painittu täällä sisälläki, vaikka siitä äippä ei kauheesti tykkää. Mut väliin on ihan pakko. Tiätteks kun tulee vaan semmonen viilis, et hei kaveri, painitaaks ? Ja voitas vaikka juasta kilpaaki. :D Ja omme sitte ihan vaan katteltu maailman menoo. Ja koitettu nährä, että josko siä pihalla vaikka niitä tonttujaki vilistäis. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti