maanantai 17. joulukuuta 2012

Kansikuvasta, päivää. :D

Kyllä tipahti postilaatikkoon tänään komee jouluparsonnilehti. Harvoin näkee noin tyylikästä kansikuvapoikaa. :D
Tästä voitte ihailla tota alkuperästä. Sehän on tuttu jo parin vuaren takaa meitin atventtikalenterista.
Muutenkin se tän päivänen lehti oli vähä ku olis lukenu meitin perhealpummia. :D Mun ihanat tytöt Mimi ja Tarakin esiintyy siällä. Yhrestä kohtaa oli vaan Mimin kuva tippunu jostain syystä pois. :(
Kyllä ny kelpaa alkaa joulua orottaan entistä enemmän. Koska mää oon ollu noin kiltti, että on päässy ihan lehteen asti, on pukin pakko tuara mulle paaljo lahjoja. :)
Mukavaa joulun orotusta ihan kaikille! Enää viikko jäljellä aattoon...

3 kommenttia:

  1. Voi vitsi, me varrotaa nöösin kans, et äippä tulis töistä ja mää saisin nährä noi lehtikuvat :-) Vaikkei meittiä siä olekka, ni on tuttuja ja sukulaisia kummiski :-)

    Mulla oli aika raskasta eile, ku äippä teki ehtoolla paketteja keittiön pöyrän ääres. Mää RAKASTAN paketteja ja tiärän, että mummolas tulee oleen raskaat päivät enne aattoo :-) Meikän meinaa tarvii vahtii vaatehuanee oven eres, ettei kukaav vaa viä niitä paketteja siältä poijes näyttämättä mulle. Koska oon ollu niin superkiltti, ni siä täytyy olla meikällekki paketteja ♥

    VastaaPoista
  2. Joo, kerrankin kun oli ilmottaa SERTIvoittaja lehteen, niin eikös se puutukin sieltä! Pöh. Mut muuten Mimiä voi kyllä bongata kolmestakin paikkaa :) että annetaan muille vähän tasotusta, hehehehee.

    ja komia oli kansi! Me tunnistettiin heti se komia nassu <3. Lehti olikin tällä kertaa kuin Ossin sukukronikka :)

    VastaaPoista
  3. En kyllä tunnistanut kansikuvapoikaa :) Paljon oli taas luettavaa parsoneista. Mukavaa joulun odotusta teillekin!!

    VastaaPoista